CRM-integration
Integrér din Microsoft Dynamics NAV / Business Central løsning med dit CRM -system
Integrér din Microsoft Dynamics NAV / Business Central løsning med dit CRM -system
Et såkaldt CRM-system er nærmest lige så vigtigt et værktøj for salgsafdelingen, som økonomisystemet er for bogholderiet.
CRM står for Customer Relationship Management, men er i praksis en løsning der kan anvendes til håndtering af alle virksomhedens samarbejdsrelationer – og dermed mere et relationsstyrings værktøj.
CRM systemet anvendes typisk indenfor Salg og Marketing.
Med et CRM-system bindes alle kunderelaterede interaktioner således sammen i ét system og giver både stort overblik og mulighed for optimal kundeservice.
I Microsoft Dynamics NAV / Business Central findes der standard CRM-moduler som dækker nogle virksomheders behov.
Ønsker man en mere avanceret CRM-løsning er det dog muligt at anvende andre CRM-systemer som fx. Microsoft Dynamics 365 Sales og etablere integration til sin eksisterende Microsoft Dynamics NAV /Business Central-løsning.
Integration mellem Microsoft Dynamics NAV / Business Central og CRM-systemet sikrer en effektiv sammenhæng mellem virksomhedens forretnings- og CRM-system.
Læs mere om fx. Microsoft Dynamics 365 Sales løsningen på dette LINK og se en kort video nedenfor af integrationsmulighederne mellem Business Central og Microsoft Dynamics 365 Sales i forbindelse med salgsordrehåndteringen.
NAV-Vision er ikke specialister i bl.a. Microsoft Dynamics 365 Sales, og anbefaler at CRM-løsninger implementeres i samarbejde med fokuserede CRM-specialister. Vi tilbyder dog gerne vores assistance i relation til etablering af den ønskede integration mellem Microsoft Dynamics NAV / Business Central og det valgte CRM-system.
Hvad er Microsoft CRM ?
Integration af salgsordrebehandlingen
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.