CRM

Integrér din Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsning med dit CRM-system

CRM

Integration til dit CRM-system

Et såkaldt CRM-system er nærmest lige så vigtigt et værktøj for salgsafdelingen, som økonomisystemet er for bogholderiet.

CRM står for Customer Relationship Management, men er i praksis en løsning der kan anvendes til håndtering af alle virksomhedens samarbejdsrelationer – og dermed mere et relationsstyrings værktøj.

CRM systemet anvendes typisk indenfor Salg og Marketing.

Med et CRM-system bindes alle kunderelaterede interaktioner sammen i ét system, og giver både stort overblik og mulighed for optimal kundeservice.

I Microsoft Dynamics NAV og Business Central findes der standard CRM-moduler, som dækker nogle virksomheders behov.

Ønsker man en mere avanceret CRM-løsning er det dog muligt at anvende andre CRM-systemer som så kan integreres med Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsningen.

NAV-Vision er ikke CRM-specialister, men tilbyder gerne vores assistance i relation til etablering af den ønskede integration mellem Microsoft Dynamics NAV og Business Central og det valgte CRM-system.

Se evt. nærmere på følgende muligheder: Microsoft Dynamics 365 Sales og Microsoft Dynamics 365 Marketing.

Vi har desuden erfaring med integration til erhvervsdata fra Dun & Bradstreet (tidligere Bisnode) i Microsoft Dynamics NAV.

Hvorfor vælge CRM ?

Vigtigt værktøj til salgsprocessen

Et CRM-system understøtter de daglige processer i salgsafdelingen fra den første kontakt til salget er gennemført og med fuld historik.

Viden opsamles centralt og gøres anvendeligt

Den daglige anvendelse af CRM-systemet sikrer opsamling af vigtig viden og information om alle kunder, emner og samarbejdspartnere.

Marketing eksekvering og opfølgning

CRM-løsningen understøtter ligeledes marketingaktiviteterne i virksomhederne med henblik på både eksekveringen og opfølgningen på effekten.

Ønskes yderligere information

Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.