Søg
Close this search box.

DYNALOGIC JOBMANAGER

Optimér værdikæden fra dataopsamling til lønudbetaling 

Dynalogic JobManager

Tids- og dataregistrering på produktionsordre og projekter

Foretag tids- og dataregistrering på produktionsordre, projekter, serviceordrer m.v., både når du er på arbejdspladsen, og hvis du er på farten vha. JobManager App’en.

Få automatisk genereret og overført løngrundlag til lønsystemet, samtidig med, at dine efterkalkulationer automatisk opdateres med tidsforbrug, vareforbrug og kostpriser baseret på udbetalt løn.

Løsningen indeholder følgende overordnede moduler:

  • Tids- og Jobregistrering
  • Lønklargøring

 

Tids- og Jobregistrering indeholder bl.a. mulighed for komme/gå registrering, fraværsregistrering og registrering af afmeldinger på produktioner, sager og interne aktiviteter.

Lønklargøring effektiviserer arbejdet med beregning af det korrekte løngrundlag. På baggrund af komme/gå registreringer og opsætningen af arbejdstider og overenskomster, dannes et komplet løngrundlag som kan udlæses og overføres til virksomhedens lønsystem.

Læs mere om Dynalogic JobManager – eller se denne korte introvideo.

Afspil video

Hvorfor vælge Dynalogic JobManager ?

Indfør papirløs produktion

Med Dynalogic JobManager løsningen til Microsoft Dynamics NAV og Business Central kan man indføre papirløs produktion i virksomheden.

Real-time registreringer fra produktionen

Dynalogic JobManager sikrer opdaterede registreringer på produktionsordrene i Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsningen.

Optimér dit overblik og reducér fejl

Løsningen giver et mere tidsvarende overblik over igangværende og planlagte produktionsordre og reduceret risikoen for fejlregistreringer.

Ønskes yderligere information

Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.