LØN & HR

Håndtér lønadministration og HR-processerne i virksomheden

Løn & HR

Lønadministration og HR-processer

Håndteringen af virksomhedens processer i forbindelse med lønadministration og HR kan håndteres i forskellige løsninger afhængig, af det konkrete behov i Jeres virksomhed.

I Microsoft Dynamics NAV og de tidligere versioner udviklede virksomheden Lessor A/S integrerede lønsystemer og HR-moduler til disse versioner.

Med frigivelsen af Business Central har Lessor dog valgt ikke, at udvikle integrerede løn og HR-moduler til denne løsning, men i stedet tilbyde deres nye cloud baserede løsning.

Vores samarbejdspartner Elbek & Vejrup har dog valgt at udvikle det nye lønsystem til Business Central som kaldes 365LØN. Løsningen er fuldt integreret i Business Central og øger således effektiviteten og overblikket i forbindelse med lønadministrationen da håndteringen af både løn og økonomi sker ét sted.

Læs mere om 365LØN til Business Central I følgende 365LØN-produktblad.

Endeligt findes der også en lang række “stand alone” lønsystemer, hvor der så skal laves integration til Microsoft Dynamics NAV eller Business Central.

Løs evt. nærmere om de forskellige lønsystemer på følgende links: Lessor, 365LØN, Danløn, Visma eller Zenegy.

Hvorfor vælge Løn & HR ?

Korrekt lønadministration

Ved at vælge dedikerede udbydere af lønsystemer sikrer man tilgang til systemer, der altid lever op til de gældende regler på lønområdet.

Adgang til professionel lønsupport

Regler og vilkår ændrer sig løbende indenfor lønområdet og det er derfor vigtigt, at have adgang til professionel sparring og rådgivning.

Håndtér HR og GDPR-relaterede data

Processerne omkring personale og HR omfatter personfølsomme data, som med fordel kan ligge i systemer der understøtter GDPR-politikkerne.

Ønskes yderligere information

Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.