REEFTmobile
Det optimale værktøj til den mobile servicetekniker
Det optimale værktøj til den mobile servicetekniker
Hvis du vil have en bedre bundlinje, kræver det bedre styr på ressourcer og opgaver. Det får I med REEFTmobile, som er det mest gennemarbejdede field service management software i Danmark. Med REEFTmobile får I styr på tidsregistrering og fakturering, I bliver bedre til kvalitetssikring, materialeregistrering og ordrehåndtering, og I kan styre jeres ordre og opgaver både fra kontoret og ude i marken.
REEFTmobile er til servicevirksomheder, der har montører, installatører, håndværkere, servicefolk eller andre kørende medarbejdere, der har behov for at kunne registrere arbejdstid og materialeforbrug. Med REEFTmobile fjerner I nemlig papirer og post it-lapper fra både kontoret og medarbejderne på landevejen, fordi det hele bliver registreret elektronisk og automatisk overført til Jeres Microsoft Dynamics NAV / Business Central økonomisystem – uanset, om medarbejderen er online eller offline.
NAV-Vision samarbejder med virksomheden Reeft om implementering af deres mobile serviceløsning og vi har i denne forbindelse udviklet en integrationskomponent mellem Microsoft Dynamics NAV / Business Central og Reeft’s mobile serviceløsning.
Reeft’s løsning består bl.a. af følgende komponenter:
Reeft Webplanner en integreret del at REEFTmobile og er kontorets administrationsværktøj til at planlægge servicemedarbejderens opgaver.
Fra kontoret har du et klart overblik over dine medarbejdere i marken. Du kan se hvilke opgaver der er tildelt den enkelte medarbejder, samtidig kan du se når medarbejderene melder deres timeregistrering ind efter hvert kunde besøg. Med tilkøb af REEFTtrack, kan du yderligere se hvor alle vogne befinder sig i real tid.
Læs mere om Microsoft CRM Online på Reeft’s hjemmeside
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.