navision logo Ny flad
+45 93 50 87 00
info@nav-vision.dk
Facebook
LinkedIn
  • Om os
    • Vores historie
    • Vores nøgletal
    • Vores ledelse
    • Vores team
    • Vores ledige jobs
    • Vores kompetencer
    • Vores metode
    • Vores samarbejdspartnere
    • Vores forretningsbetingelser
  • Nyheder
  • Dynamics NAV / Business Central
    • Om Microsoft Dynamics NAV
    • Om Business Central
    • Opgradering
    • Konvertering fra andet ERP-system
  • Microsoft Power Platform
    • Power BI
    • Power Flows
    • Power Apps
  • Tillægsmoduler
    • Bank & Betaling
      • Bank integration
      • Bankkontoafstemning
      • Betalingsopkrævning
      • Kreditforsikring
    • Workflow & EDI
      • e-Documents – OIOUBL/XML
      • EDI – Elektronisk fakturering
      • Fakturascanning & Workflow
      • Udlæg & Rejseafregninger
    • Løn & HR
      • Tidsregistrering
      • Lønsystem
      • Personale & HR
    • CRM & Mobile løsninger
      • Erhvervsdata integration
      • CRM-integration
      • Mobil sælgerløsning & Apps
      • Mobil serviceløsning
    • Logistik & Fragt
      • Fragt & Forsendelser
      • Trådløs scannerløsning (WMS)
    • Produktion
      • Tidsregistrering
      • JobManager
      • ShopFloor (SFL)
      • Make To Order (MTO)
      • ItemPlanning (ITP)
      • CADconnect (CCN)
      • NETRONIC Visual Scheduler
      • ROB-EX Gantt finplanlægning
    • eBusiness
      • Mobile Apps
      • Webportal
      • Webshop
    • Budget & Rapportering
      • Jet Global
      • Microsoft Power BI
      • Document Output (PDF)
  • Hosting & Cloud
  • Kontakt os
    • Vores kontorer
    • Vores team
    • Vores kundesupport
  • Support

Nye Continia webinarer i februar og marts

14. februar 2021Jonas Koldbro Larsen

Continia annoncerede tilbage i starten af det nye år, at de at ville afholde en række spændende webinarer, hvor du kunne få en professionel gennemgang af deres forskellige moduler.

Du har nu muligheden igen, da Continia netop har annonceret, at de afholder en lang række spændende webinarer her i februar og marts måned.

Webinarene indeholder en professionel gennemgang af følgende Continia moduler:

  • Document Capture – fakturascanning og godkendelses flow Læs mere her
  • Document Output – PDF-modul Læs mere her
  • Expense Management – udgiftsbilag og godkendelses flow Læs mere her
  • Payment Management – elektroniske ind-/udbetalinger Læs mere her

Nedenstående punkter indeholder relevante oplysninger i forhold til de kommende webinarer:

  • Document Capture: 1. marts 2021, klokken 10:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret
  • Document Output: 02. marts 2021, klokken 13:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret
  • Expense Management: 03. marts 2021, klokken 10:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret
  • Payment Management: 03. marts 2021, klokken 13:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret

Hvis ikke du har mulighed for, at deltage i ovenstående webinarer, så har Continia annonceret at de også afholder en lang række spænende webinarer, som vil blive afholdt sidst i marts måned:

  • Document Capture: 26. marts 2021, klokken 10:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret
  • Document Output: 24. marts 2021, klokken 10:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret
  • Expense Management: 25. marts 2021, klokken 10:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret
  • Payment Management: 22. marts 2021, klokken 10:00 – Klik her for at tilmelde dig webinaret

Deltagelsen er naturligvis ganske gratis.

 

 

Kontaktinfo

NAV-Vision ApS
Visionsvej 51 - 3. sal
DK-9000 Aalborg

NAV-Vision ApS
Toldboden 3 - 1.D. nr. 16
DK-8800 Viborg

CVR-nr. 34 88 50 95

+45 9350 8700
info@nav-vision.dk

© 2021 All rights reserved.

Kort om NAV-Vision

NAV-Vision har mange års erfaring med Microsoft Dynamics NAV, Business Central og Power BI løsninger til bl.a. følgende industrier:

- Handelsvirksomheder
- Servicevirksomheder
- Produktionsvirksomheder

Søger du en kompetent og dedikeret Navision og Power BI partner er du altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende dialog om et fremtidigt samarbejde.

Kundesupport

NAV-Vision kundesupport åbningstider:

Mandag – Torsdag: 8.00 – 16.00
Fredag: 8.00 – 15.30

+45 9350 8700
support@nav-vision.dk
NAV-Vision's kundesupport tilbyder online assistance ved brug af TeamViewer.

Start en TeamViewer session og lad en NAV-Vision kundekonsulent koble sig direkte på din arbejdsplads for hurtig og effektiv assistance.

Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs mere