Continia Payment Management
Håndter betalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV / Business Central
Håndter betalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV / Business Central
Vores samarbejdspartner Continia leverer løsninger, der håndterer bankbetalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV / Business Central.
For at kunne have en god og driftssikker løsning kræver det, at du altid har det rigtige og aktuelle bankformat til rådighed og du er i stand til at oprette enhver form for betalingsmetode, der kan sendes til banken. Det har Continia garanteret i over 20 år – og lige nu nyder mere end 3.500 virksomheder med Microsoft Dynamics NAV / Business Central godt af dette.
Om du arbejder med den nyeste Microsoft Dynamics NAV / Business Central version eller en ældre version – helt ned til version 3.01 – så har Continia en betalingsløsning der passer til din virksomhed.
Læs mere om løsningen på Continia’s hjemmeside
Mange virksomheder håndterer stadig bogholderi og betalinger i to forskellige løsninger, hvilket medfører at betalingsoplysninger ofte indtastes 2-3 gange inden de er bogført, betalt og afstemt. Det tager tid og betyder stor risiko for fejl.
Med Continia Cash Management Extended og Payment Management til Microsoft Dynamics NAV / Business Central kan du samle virksomhedens betalingsformidling og du skal kun overføre betalingsfiler og kontopostfiler til og fra dit bankbetalingsprogram.
Payment Management
Kan anvendes til bankbetalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV version 3.01 og fremefter, og er målrettet virksomheder med et betydeligt behov for betalingshåndtering.
Bankkontoafstemning
Continia’s tillægsmodul Bankkontoafstemning anvendes som oftest sammen med Payment Management – se en video pm modulet nedenfor eller læs mere på denne side – Continia Bankkontoafstemning
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.