PLEO

Integrér din Pleo udgiftsløsning med Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud

Pleo

Integration mellem Pleo og Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud

Kunder som vælger en Pleo-løsning til håndtering af medarbejdernes firmarelaterede udgifter har mulighed for at integrere Pleo-løsningen med deres Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud ERP-system.

På denne måde kan der spares tid og elimineres eventuelle fejl i de manuelle registreringer.

Pleo-integrationen er kun udviklet til Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud-versionen.

Integrationskomponenten installeres i Business Central Cloud løsningen ved at hente den fra Microsoft App Source (markedsplads for udvidelser), og derefter er det nemt og hurtigt at opsætte integrationen med Pleo-løsningen. 

Læs mere om Pleo – eller se denne korte introvideo.

Afspil video

Hvorfor vælge Pleo ?

Giv medarbejderne et Pleo-kort

I Pleo-løsningen er der bl.a. mulighed for at udlevere Pleo-kort til medarbejderne, som gør det nemt at håndtere deres udlæg i dagligdagen.

Håndtér individuelle forbrugsgrænser

Opsæt individuelle forbrugsgrænser for hver medarbejders Pleo-kort og justér nemt og hurtigt efter behov.

Integrér med Business Central

Brug standard appen til at integrere Pleo-løsningen med din Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud ERP-forretningsløsning.

Ønskes yderligere information

Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.

Vi anvender cookies til at forbedre din oplevelse på hjemmesiden. Ved at få vist hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.