Continia Expense Management
Styr på kvitteringer, kreditkort, kørsel og diæter
Styr på kvitteringer, kreditkort, kørsel og diæter
Med Continia Expense Management til Microsoft Dynamics NAV er det nu langt lettere at håndtere og administrere medarbejdernes udlæg og rejseafregninger.
Udover en betydelig lettere bilagsregistrering for medarbejderen, bliver de administrative opgaver i bogholderiet nemt og enkelt håndteret direkte i Microsoft Dynamics NAV.
Expense Management udvikles og vedligeholdes af virksomheden Continia, som gennem en årrække har været kendt for at udvikle certificerede tillægsmoduler af høj kvalitet til Microsoft Dynamics NAV. Løsningen leveres og implementeres af stort set samtlige Microsoft Dynamics NAV partnere i Danmark. Som kunde får du således både sikkerhed for løsningens fremtidige udvikling og fleksiblitet i forhold til valg af Dynamics NAV partner.
Direkte fra din smartphone til Microsoft Dynamics NAV.
Med Continia’s app til iPhone, Windows Phone og Android kan medarbejderne nemt og hurtigt registrere sine bilag og sende dem direkte til Microsoft Dynamics NAV.
Medarbejderen skal alene tage et billede af sit bilag og sende det til Microsoft Dynamics NAV via Continia’s app. Herefter kan man via en oversigt i app’en følge status på sine bilag, og herunder bl.a. se om de er modtaget og godkendt. Kvitteringer modtaget på e-mail, kan ligeledes sendes direkte til NAV med mulighed for at tilknytte data til bilaget.
Afstemning med kreditkort forbrug
Continia Expense Management gør det muligt at importere medarbejdernes kreditkortforbrug og afstemme den enkelte forbrugslinje automatisk med det registrerede bilag. Dermed bliver det hurtigt og effektivt at få et komplet overblik over eventuelle udgifter med manglende bilag.
Expense Management til Microsoft Dynamics NAV understøtter således den daglige proces til håndtering af udlæg og rejseafregninger fra registrering af bilag til godkendelse og bogføring.
Kørselsregistrering
Expense Management indeholder ligeledes mulighed fir kørselsregistrering via app’en og med integration til en af de mest udbredte korttjenester i verden, Google Maps. Her bliver til og fra-adresser autoudfyldt via forslag i Google Maps, ligesom kilometerafstanden automatisk bliver beregnet helt nøjagtigt.
Integrationen til Google Maps betyder derudover, at kunderne har et globalt adressekartotek til rådighed via Expense App’en.
Når en kørsel indtastes registrerer Expense app’en et billede af ruten, og sender dette sammen med den pågældende kørselsinformation direkte til virksomhedens NAV. Dermed skal en rejsende ikke længere tilbage på kontoret med sine kvitteringer, og lave en samlet rejserapport.
Det betyder helt konkret stor tidsbesparelse for de rejsende medarbejdere samtidigt med, at bogholderiet kan sikre en hurtig og effektiv håndtering af hele virksomhedens rejseaktiviteter.
Læs mere om løsningen på Continia’s hjemmeside
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.